1 Şubat 2007

..yok oluyorsun..

..sürekli..
..karanlık..
..geçmiyor..
..uyku yok..
..ter içinde..
..bembeyaz..
..ışık gözlerini kamaştırıyor birden..
..göremiyorsun..
..belki diyorsun..
..ama boş biliyorsun..
..herşey yine de anlamsız, görüyorsun..
..niye savaşıyorsun..
..rengin değişiyor sadece izliyorsun..
..ciğerlerinin her metrekaresini hissediyorsun..
..durmadan, duramadan, durduramadan; kendi etrafında dönüyorsun..
..dokunduğun herşeyi mahvediyorsun..
..büyüyü bozuyorsun..
..yoksa yüzündeki maske mi, farkedemiyorsun..
..gizleniyor musun..
..gizlemeye mi çalışıyorsun..
..becerebiliyor musun..
..kokuyu duyabiliyor musun..
..ya tadı alabiliyor musun..
..yine karanlığa gömülüyorsun..
..daireler çizerek dibe batıyorsun..

8 yorum:

Adsız dedi ki...

dadaizm manifestosu der ki: "her şey başka türlü olabilirdi"
yaşlanalım arrrtık :)

asuahua dedi ki...

pass: cidden herşey başka türlü olabilirdi..biraz sofra tuzu kıvamında oldu bu bana :) canım yandı biraz..ama ben seviyorum galiba canımın yanmasını..

Adsız dedi ki...

"canının yanmasını bile"
sevmekten başka yol bulamayan bir kuşağız biz. 98'liler mi derler bize artık orasını bilmem.lakin ben erken cumhuriyet devri neslini suçlamayı teklif ediyorum.
tuz değil ama "dada" güzeldir
"dada benim" ya da o
ne fark eder :)

asuahua dedi ki...

güzel diyosunda suçla suçla nereye kadar :)ama yinede güzel bir teklif..düşünülsün..oylamaya sunulsun..karar verilsin..kabul edilsin..
off çok sıkıldım..bişiler yapmam lazım..kafamı boşaltmam gerek..düşünmemem gerek..gerek gerek gerek gerek ("gerek" i bu kadar çok yazınca susam sokağının ediyle büdülü kısmının bir bölümde uzaylılar gelmişti, o geldi aklıma..mor ve tek gözlülerdi galiba..şekillerini tam olarak hatırlayamadım..onlarda "radyo radyo" diyorlardı durmadan)
off ne uzattım..kendimden sıkıldım..

Mathy dedi ki...

sıkı can iyidir , kolay çıkmaz...o yüzden taş gibiyiz ya...çok sıkılıyoz...

asuahua dedi ki...

evet cidden kolay çıkmıomuş..hatta benim can skoer'ünkinden felan baya bi sıkıymış burnumun kanamasına bile izin vermedi..
çabuk iyileeeeşşşş..daha içilecek bi sürü rakı,bir türlü çekilemeyecek bir sürü foto var :)

Adsız dedi ki...

canının yanmammasını istiyorsan, can acıtmayacaksın. canının sıkılmamasını istiyorsan, can sıkmayacaksın.

asuahua dedi ki...

bir sürü kelimenin ortasındayım..
yıllardan beri ağızdan dökülmeyen kelimelerin ortasında..
Prenses Leigh-Cheri'nin titrek kırmızı dudaklarında..