7 Ocak 2007

buyrun burdan yakın..(1)

5 yorum:

SoSo dedi ki...

Neresinden yakarsan yak. :)

''gayette sanal ve de hayal aleminde yaşamaktayım..seçmece,kan kırmızısı anlar tüketmekteyim..gerçek "ben" i sobelemek niyetinde de değilim..anlamsız ipsiz uçlarla tüylerimi yapıştırıp sadece rüzgarı hissetmek amacım.. ''

Buna bayıldım.

Orcrist dedi ki...

yakmaya kıyılmaz bunnarı

Mathy dedi ki...

hepsini bi arda tutma yangın çıkar alimaalah!!!:PP
gel bizdekilerle sendekileri bi karşılaştıralım...bizimkiler seninkilerden çok!!!:P

asuahua dedi ki...

soso: ben de ayıldım bu sayede biraz :)

orcrist: duruyorlar zati bi köşede..entersanlar bazıları :)

mathy: o zaman "kibrittran"ı oluşturalım :P (çok iyi bi uyarlama olmadı ama idare et.kurstan yeni çıktım)

Mathy dedi ki...

ee hadi bakalım, idare edelim...:P