10 Ocak 2007

kimse bilmez.....

bugün cevapsız sorularının kaçını unutmayı hatırlattın kendine?
nasıl oldu da dünkü yemeğinin karabiberi bugün hapşırtabildi seni?
yarından sonraki günün faturasını hangi mevsime göre düzenledin?
hanımın göbeği mi yoksa dilberin dudağı mı sana gerçekliği daha çok hissettirir?
akşamdan kalmışlığın durağanlığında atlı karıncadan inme telaşın nedir?
niye hep üst üste ve üslûpsuzca üçkağıtçı üzüm sularını ümitsizlik üskürende üflemeli eşliğinde yudumluyorsun?
asansörde tek başınaykenki heyecanın mı daha acımasızdı yoksa iki kişiykenki sessizliğin mi anlamsızdı?
peki, her karşılaştığımızda yaşanmışlıklarımızı mı dökeceğiz fütursuzca ya da sil baştan, yeni bilmecelere mi gebe kalacağız sahil kasabalarında?
hiç mi geri dönmeyeceksin yoksa gitmekten mi vazgeçeceksin......
photo by jeff lieberman http://bea.st

13 yorum:

SoSo dedi ki...

Boşuna sorma bana vermediği gibi sanada cevap vermiyecektir hayat.
Bizden ne istiyorsa...?

Orcrist dedi ki...

şıklar olsaydı keşke :(

asuahua dedi ki...

soso: basit şeyler istiyo aslında gibi..konuştuğumuz ilk sabaha doğruları düşün gibi.. ;)

asuahua dedi ki...

orcrist: evet bence de şıklar olsaydı..ama olsaydı değişen bişi olur muydu..??!!

Orcrist dedi ki...

ben cevapsız sorularımın hepsini unutturdum kendime

Adsız dedi ki...

yav kuzum ne yaptın şimdi sen.

asuahua dedi ki...

darthdidi: bilmiyorum..sence??

Mathy dedi ki...

şahsen; her gidişimde asla tam olarak geri dönmedim ben...

bi de "kimse bilmez" en sevdiğim mehmet güreli şarkısıdır...hayyam da süper adamdır...

asuahua dedi ki...

mathy: dönülmüyor maalesef..geri dönmek iyi midir kötü müdür karar da veremedim..

birçok şeyde eşlik eder bana bu şarkı, bu yazıyı yazarken olduğu gibi..

Mathy dedi ki...

ne iyi ne de kötü...çoğunluk üzüntü ve muz kabuğu....

Mathy dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
asuahua dedi ki...

mathy: evet yaa..ve ben o balona binmek istiorum bu gibi durumlarda galiba..

???!!! noldu ki ayrıca..beğenmedin galiba yazdığını!!??yazma silme yazma silme vakasıyla karşı karşıya kaldık galiba..

Adsız dedi ki...

Çok güzel yazıların ve şiirlerin var. Seni tebrik etmek istedim. Başarılar..