24 Temmuz 2006

boyoz yumurta veeeee çilekli süt...


bi baktım arabanın üstünde boyoz yumurta ve çilekli süt(!) nassı ya dedim.. bi de tweety falan yani.. toplaşın bakiim.. ben de bi kumru aliim önce acısızından.. boyozcu ibomuzsun sen bizim yaa.. süpersin.. herkes çok güzelmiş yaa.. çilekli süt yaaa.. delirdim ben neşeden.. cidden o gece neşeden delirdim ben.. hatırlıyorum o kısımları.. laf atmalar falan.. neden ya o sokağa gelince niye oluyo bunlar bana.. birini sıkıştırdım mı o sokakta kimse engel olamıo bana.. çok eğleniyorum ama.. neşeden delirdim ben o gece.. bi de çilekli süt yani...

3 yorum:

SoSo dedi ki...

Boyoz,yumurta,çilekli süt veeeeeee ....

morticia dedi ki...

:)amann amann.ne güzel yaaa.o zaman bu çarşamba delircez kardeşim kaçarı yok..

asuahua dedi ki...

veeeeee sini hic karistirmaaa :)))


carsamba gelsin tabi..az kaldi..hayirlara vesile olur umarimki :P :)