26 Mayıs 2006

nefret ediyorum...

bi insanın kendinden nefret etmesini nasıl sağlarsınız..ya da bunu niye yaparsınız..ne yapmıştır ki size o, onu bu kadar incitecek..ya da diğerinin hayatı boyu taşıyacağı bu yarayı niye açar ki insanoğlu denen yaratık müsveddesi..bu kadar mı iğrençleşilir..bu kadar mı düşülebilir..ve niye, neden, nasıl haklı gösterilebilir beyaz 21x27.9 luk bir alanda..

bir kabus mudur bu yoksa bir yap-boz gibi parçaları bulundukça büyüyen, derinleşen gebertici bir çocuk oyunu mu arka bahçelerde oynanan..

7 yorum:

skoer dedi ki...

insanin kendinden nefret etmesini saglayan sadece kendisidir. diye biliyorum ben. yanlissam duzeltin.

bi de 21x29.7 diye biliyorum. sikiyosa bunu duzeltin. yasasin nesnellik.

asuahua dedi ki...

acizliğimden nefret ediyorum ve ona saldırıyorum..sadece budur olay..çünkü kendime saldırdığım vakit olmuo, parçalanıorum..arıza yapıorum..

sevgilerimle bu arada..doorudur dediklerin..ölçüleri şaşırmışım :)

SoSo dedi ki...

Benim hayatımın tamamen boka sarıp değişmesini sağlayan bir kişi var ondan nefret ediyorum ve ondan nefret etmektende nefret ediyorum, onu lanetliyorum onu lanetlemektende nefret ediyorum, dilerim bilgisayarınada onada virüs bulaşır bunları yazmaktanda nefret ediyorum, bunları yazan parmak uçlarımın tuşlara dokunan kısımlarından da nefret ediyorum, nefret etmektende nefret ediyorum, biri beni durdursun, birisinin beni durdurmamasından da nefret ediyorum, ben kendim durmalıyım kendim durmaktanda nefret ediyorum, içmem gerek içmektende nefret ediyorum deeeeerrrrmişimm.....

morticia dedi ki...

ımmmm..ben de düşünüyorum,insanın kendinden nefret ettiren karşısındakidir.düşündüklerin,yaptıkların,yaşadıklarım kendine yazılır bu dünyada,sende canına yormuşsan olayları(pozitif insan halleri)takılır gidersin.ama biri,birileri sorgular,hesap sorarsa-ki buna kimin hakkı war-suçlu pozisyona düşürürse seni,o zaman kendinden nefret ettiini sanıyosun.soora geçiyo sen yine sensin.sıkılma sen kuzucuumm..

skoer dedi ki...

kisaca nefret kotu birseydir.

bambaska bir sitede link gordum, tikladim, burdayim.

asuahua dedi ki...

nası yani skoer dicem..sen de bişi demicen galiba..ışınlandın yani..benide ışınlayabilirmiyiz ??

Adsız dedi ki...

bu'nu ancak en iyi en icten anlayabilecek kisi, hayat boyu o yarayi tasiyacak kisidir.
sagol, farkina varmadan basardigin seyler icin. / sil bunu asujan ve asla hatirlama insanogluysan