16 Ocak 2008

rakım 25'ten 870'e..

ben artık daha fazla dayanamayıp "ah ah" demek istiyorum..aslında bu "ah ah"ı bir post üzerinden yazıyorum..hatta birçok post üzerinden desek daha doğru olur..ama sonra düşünüyorum acaba haksızlık mı ediyorum diye..bilemiyorum..

aslında bu aralar kafam pek karışık değil..daha doğrusu kafamı karıştıracak şeylere pek yoğunlaşamadığım için kafam karışamıyor..bir an önce hazırlayıp yetiştirmem gereken aslında ne işe yaradığı da asla anlaşılamayan hatta bir işe yaramayan sadece boşuna kağıt tüketiminden ağaçların katledilmesine sebep olan dosyalar yığınına yoğunlaşmış durumdayım..ya da kafam öyle bir karışık ki doğru düzgün anlayamıyor muyum acaba..yoksa sürekli senin şu hoşuna giden surat ifademle mi dolanıyorum ortalıkta..öyle mi öyle değil mi, yine de tam bilemiyorum..


şahsen bu postta ne düşünüp ne yazacağıma karar verememişken, kendi içimde çelişki içerisindeyken kafamın karışık olup olmadığına nasıl karar verebiliyorum onu da anlamış değilim..ama insanların değindiği, dokunduğu bazı şeyler açısından gayet net görebildiğimi söyleyebilirim..bu biraz terzinin kendi söküğünü dikememesiyle ilgili olsa gerek..yoksa yanlış mı düşünüyorum sayın bay ukela..yani anlatmak istediğim insanların bazı tavırları, düşünceleri beni deli ediyor..aslında deli etmiyor, kafamı, çenemin daha çok yukarı çıkmasını sağlayacak şekilde hafifçe sola çevirerek "töööbe töööbe" dedirtiyor..çoğu zamanda, başta dediğim gibi "ah ah" dedirtiyor..ama bu "ah ah" öylesine söylenmiş bir "ah ah" değil, lütfen karıştırmayalım..gayet içi dolu ve "nolcak senin bu halin" der gibi bir "ah ah"..dediğim gibi aslında kafam karışık değil..hem de hiç değil..

bu istemeden, zorla yapılan mekan değişikliği bana galiba iyi geldi..gözleri delip geçen beyaz, her yanını ısıran soğuk beni biraz kendime getirdi sanırım..yoksa fazla yükseğe çıktığım için oksijen yetmezliğinden iyice saçmalamaya mı başladım..?

aslında "ah"ları tükettim de elimde bir "vah" mı kaldı..?

8 yorum:

morticia dedi ki...

ah ahh..

Adsız dedi ki...

hani elindeki tarçınlar asu? ahvahlara karıştırmalısın tarçın kokusunu..oyh canım tarçınlı elmalı havuçlu portakallı kek istedi bak..

asuahua dedi ki...

yanına bir de vah vereyim mi..?

bir "evim evim" diyebilsem o zaman ne tarçınlı elmalı havuçlu portakallı kekler yanında sıcacık çaylar olicek pass..bir de sobanın yanına pofuduk bir minder attım mı kedi gibi mırıl mırıl olur sana da koca bir dilim yollarım ;)

Adsız dedi ki...

Resim benim de kafamı karıştırdı valla, ama link verirken yaptığınız hata da resimden mi kaynaklanıyor acep?Bana "sayın bay ukela" link atmışsınız da:)))

pass dedi ki...

asu şindi türkiye'nin en yüksek yerinde üşüyo taammmı tanupskyyy! iyi davran ona, eli ayağı karışık bir de üstüne o iyyrenç evraklar klasörler boktan ciddiyetler vardır..yani eğer ki tahmin ettiğim şeyse...lütfen biraz daha annnayış miiirim biraz daha..:D
ha bi de!
dün havuçlu portakallı tarçınlı kek koydum tarçını koklarken ister istemez aklıma asu geldiii..
tarçın böyle bişi netekim..:)

asuahua dedi ki...

ama ukelasınız sayın danub bey..ukelam benim :))

teşkürlerimi sunarım burdan sıcak sıcak..bana iyi davranın,hem kafam karışık hem burası karışık hem de boktan ciddiyetler karışık..1 haftam kaldı sonra daha rahat olurum istediiniz kadar üstüme üstüme gelebilirsiniz :P :)

bu arada(!) geçen de gittiğimiz bir yerde balığın üstüne tarçınlı ve sanırsam da karanfilli çay verdiler..sıcacık süperdi..benim de tarçın kokusu zihnimde "pass pass" diye yankılandı birden..

karanfil kokusu da annemi getirdi yanıma..

skoer dedi ki...

eeee rakım 870 olunca internette çekmiyor namussuz.

asuahua dedi ki...

yok yauu internetten diil, ..ımı gezdirmekten biraz..