24 Haziran 2007

tebdili mekansadım biraz



sanırım cumartesiden sonra yeni yaşam alanım burası..
sanırım değil hatta..
deniz havasından sonra bol bol dağ havası..
arada yine gideriz tabi Teos ya da Erythrai'ye..
Yakaköy'ü bulduk diye yabana atmayalım hemen..
biraz toprakla uğraşalım..
özenle dikilmiş asmaları büyütüp suyunu çıkaralım..
toprağı sıkıp kan kırmızısı güzelliklere dalalım..
güneşin kızıllığında, inci beyazı ayın altında..
çimenin yeşili altımızda olsun..
çamların kokusu ciğerlerimizde..

ama bazı eksikleri gidermemiz gerek:
--yan taraftaki çam altı için hamak, pofuduk minderler
--bağcılık ve şarapçılıkla ilgili daha fazla kitap,dergi
--tarım bakanlığından biraz yardım :)
--hatta AB komisyonundan daha da yardım :)

13 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu eksikliklerle ilgili yardımcı olacak bi tanıdık bulmalı;)minder ve hamak için mobilyacı tanıdıklarımız var mesela:))

asuahua dedi ki...

aa tabi,ben hemen alayım numarayı..

Adsız dedi ki...

Hayat sana güzel be. Tadını çıkar.smsndan da kurtuldun daha ne olur sana :)

skoer dedi ki...

Lütfen alenen mesaj vermeyelim.

Ayrıca ne demek öyle "smsdan da kurtuldun"? Rica ederim.

Adsız dedi ki...

hakkaten ne demek "samsundan kurtuldun."cıkcıkcık..
hiç hoş ifadeler deil bunlar.hem seni uyarmadılar mı buralarda samsunlu, samsunsever, samsunda okumuş, samsunda dinlenme tesislerinde üç beş dakika geçirmiş çook insan var diye :)))

Adsız dedi ki...

O kurtuldu, onun diliyle dile getirdim ben. Ne varsa sanki bu şehirde adam yiyorlar sanki..
Gidin gelmeyin be amaaann..
:)

Adsız dedi ki...

Pass, Şehrimden bahsediyorum ben ve burasının neresi olduğunuda iyi bilirim..

asuahua dedi ki...

samsundan kurtulamazsın zaten..kanına işler senin orası..söküp atamazsın..aslında atmak da istemezsin zaten..tatlı tatlı sitem edersin :P :)

ayrıca ben diliyle de konuşmayalım her ne kadar eğitimde ben dili kullanılması gerekse de sonuçta bu ben dilinin o ben diliyle bi alakası bulunmamakta..

samsun da bi ilimiz severiz sayarız..her bişii yaparız:P

ayrıca burası çok sıcak ve ben baya bunalmışım bir an önce gitmek istioooooommmmmmmmmm......

Adsız dedi ki...

Neden herkesin yorumu dururken benim ki elden ele geziyor? Amaç ne burada? Okuduğunuz yazı sonrasında yazmak istediklerinizi yazın. Yorumlara ithafta bulunmayın, bulundurtmayın..

Orcrist dedi ki...

açık olarak samsun yazılmamış

twilightstrip dedi ki...

gelecek hafta samsina tatile gideecem.. ee ne yapalim baba ocaaa, babanne kucaaa,, ama evet konumuzla ilgisi uzak.

ne guzel..hanki ilimiz bu resimler?
oh yayil, sev sevil...

asuahua dedi ki...

herkes herkesin ve yazının üstüne yorum yaparken kimsenin pek sesi çıkmıyor da neden sen alınganlık yapma gereği duydun ki..tuhaf..
bundan sonra burada lütfen serotonini yüksek olmasına rağmen değilmiş gibi davrananlara herhangi bir şey yapmayın..
önemle duyrulur ve rica edilir :)) :p

yazılsa nolur orcristcim..benim buralardan da kurtulma isteğim var..

oo süper..samsuna selam söyle ve ordakileri öp benim için :)
izmir'in bir köyüdür..
yeni keşfettim ben..
keşfedenler süper yapmış buraları..
yayılmaya başladım bile..
herkesi bekleriz efem...

Orcrist dedi ki...

açık olarak serotonin yazılmış