28 Nisan 2007

koş...

11 yorum:

Adsız dedi ki...

Ne koşması ya, insanın yatası geliyo içine :)

asuahua dedi ki...

oraya doğru koşcan zaten..sonra atcan kendini üstüne..tepede de güneş..

SoSo dedi ki...

'Kaç gecedir yemyeşil her yer' modunda sere serpe uzanacaksın oraya..
Yeşilerin ellerinde, yeşil senin elinde..
.:Reset:.

Adsız dedi ki...

dur ben bişi diicektim :)

Orcrist dedi ki...

üstünüz yeşil olur hep

an(ı)lık dedi ki...

rüzgarla birlikte..

asuahua dedi ki...

"off" diyorum..yemyeşildi her yer ;)

dinliyorum mete ;)

olsun yeşil olsun mavi olsun rengarenk olsun ebem kuşağı misali :))

göstürsün o zaman beni o rüzgar yeşilliklerden bozkırlara bozkırlardan yeşilliklere :)

morticia dedi ki...

koş,hopla,zıpla..bahar!?
uzan..

asuahua dedi ki...

valla aynen öyle..bünye yerinde durmuo..çoştuk yine :)

Orcrist dedi ki...

terlersiniz

asuahua dedi ki...

terleyelim bee :)) terden vıcık vıcık olalım hatta:)))