31 Mart 2007

ayağı sağlama aldıktan sonra..

bu paslaşma mevzusu garip gelmiştir bana biraz nedense; ama madem severek takip ettiğim danubsky ve bencilkirpi bana bir pas yollamışlar, gördüğümüz adab-ı muaşeret kuralları doğrultusunda paslarına karşılık vermek gerek diye düşündüm ve yazıya böyle bir girişle başlamak istedim çünkü ne yazacağımı bilmediğim içindir ki en azından biraz daha oyalayabilirim sanırım kendimi kelimeleri toparlamak açısından yani..
ne yazacağımı düşünürken danubsky'nin blogu bembeyaz bir A4 dosya kağıdı gibi göründü gözüme ve sonrasında, evet, cidden öyle dedim..ama bu öyle bildiğiniz A4 dosya kağıtlarından değil tabiki de..ışıl ışıl, bembeyaz ama görmek istedikten sonra içinde dolu dolu bir panayır var gibi ve bir o kadar da sade..zaten göze çarpmasının sebebi de bu sanırım..içindeki panayıra, cümbüşe rağmen bembeyaz bir sadelik..
maviliğinden midir nedir bilmem, kelimelerin içinde durmadan yüzen ve sonunda kendini baygın halde bir adanın kumsalında bulan biri hissine kapıldığım bir blog bencilkirpininki..birara gerçekten de adasını buldu ve oraya yerleşti galiba diye düşünürken yine nefes nefese karşılaştık onunla..
ama benim ayak biraz problemli..geçen sene kopardığım bağlar yüzünden doktor fazla zorlama dedi..o yüzden de benim top taca çıktı..e, artık ordan kim tekrar oyuna sokmak isterse..

8 yorum:

Adsız dedi ki...

süper bir betimleme:)))

Adsız dedi ki...

sade ve güzel..

asuahua dedi ki...

biraz da şeffalık serpebilir miyiz üstleri(nize)ne..

Adsız dedi ki...

Sağol ya cidden hoş şeyler sölediklerin:)

Adsız dedi ki...

ben beş topu aynı anda dizlerimde saydırabiliyorum..

Adsız dedi ki...

Gözlerinde saydırmadığına şaşırdım:)

Adsız dedi ki...

şeffaflık değil ama herşeyin üstüne biraz kaypaklık serpsek daha güzel olur ha ne dersin asua ? :PP

asuahua dedi ki...

eminim gözleriyle de saydırabiliyordur :)

olur olur sizler için uygunsa benim için herşey uygun :P :))