28 Şubat 2010

ben de test çözdüm bugün..

mathy'ye uğradım biraz önce bir kahve içmek için elimde koca bir paket marshmallowlarla..bir de hayırlı olsun için..o erdi muradına..darısı benim başıma artık..

baktım harıl harıl bir test çözüyor..bir de ben deniyim dedim :

KEŞKEYLE BARIŞIK OLACAKSINIZ

Sizde herkes kadar keşke diyeceksiniz hayatta. Ama keşke demekten çok gocunmayacaksınız. Çünkü keşke sözcüğünün bir tür öğrenme belirtisi olduğunu biliyorsunuz. Dile getirdiğiniz “keşke”ler size acı vermeyecek. Belki biraz hüzün… Her keşke tecrübe hanenize yazılacak. Listeler yapacak kadar ciddiye almasanız da, küçük bir bohçada biriktireceksiniz onları. Sizin hikayenizde tek bir kayıp an olmayacak. Aksine zamanın getirdikleri, yani aslında kendi iradenizle yaptığınız her şey, iyisiyle kötüsüyle hep aynı deftere kaydedilecek.

7 yorum:

an(ı)lık dedi ki...

ben de çözdüydüm, bana asla keşke demeyeceksin çıktıydı,acaba demiyor muyum diye düşündüm keşke demiyorum ama acabalarım çoğalıyor :)

asuahua dedi ki...

acabaların çoğalması da ayrı bir olaydır yani..bana biraz daha ağırmış gibi geliyor..meraklı bir kişiliğe sahip olduğum için,soruların cevabını öğrenmek istediğim için olsa gerek..

an(ı)lık dedi ki...

işte ben de onu kast etdiydim çükü öbürü yaşanmış bitmiş ardında sadece duygusu kalmış bir şey, oysa acabada yaşanmamışlık var.bu yüzden ben de öğrenmek için can atıyorum (atıyordum) ama denemek eskisi gibi kolay gelmiyor bana hep bir üşengeçlik var çok fena..

asuahua dedi ki...

üşengeçlik bütün kötülüklerin anasıdır demek geldi içimden :) sakııınnn..hiç gereği yok,kocamaaan bir şehirde yaşıyorsun, hiç yakışıyor mu sana :)

an(ı)lık dedi ki...

ahhh asu ben böyle değildim yaşarke oldum:))))

asuahua dedi ki...

bu acı kaderi sonradan buldun :))
(böyleydi di mi şarkı??)

an(ı)lık dedi ki...

şarkının sonrasını hiç bilmiyorum en önemli mesaj kısmı bu benim için:)